Hakkımızda

Tempel Travel'e hoş geldiniz, burası mütevazı şirketimizin Türkiye'de 1995 yılında başlayan yolculuğunun adresidir. Alçakgönüllü bir hikayenin başlangıcı olan bu süreç, büyüleyici bir anlatıya dönüşmüştür. Türkiye'de başarıyla döşenmiş bir yolda ilerleyerek, bakışlarımızı daha uzağa çevirdik, Kafkas bölgesinin (Gürcistan, Azerbaycan, Ermenistan) resmedilmeye değer manzaralarını kapsayarak ve Avrupa'nın mücevheri olarak bilinen Floransa, İtalya'nın büyülü şehir manzarasını süsleyerek ufuklarımızı genişlettik.

Lezzet seyahatinin sanatında tutkumuz yatıyor ve misyonumuz basit ama derindir: değerli misafirlerimize unutulmaz anlar yaşatmak, onların zamanın nabzıyla içten bir bağ kurmalarını sağlamaktır. Titizlikle kurgulanan deneyimler aracılığıyla, gezginlerin kalplerinde yer eden hikayeler örmek, zamanın sınavına dayanan anıları resmetmek için çaba gösteriyoruz.

Dokunduğumuz her destinasyonla, sıradan ziyaretleri dönüştürmeye kararlıyız. Azmi sarsılmaz, sihir yaratma arzusu eksilmeyen bir özveriye sahibiz ve size olan sözümüz kararlılığını koruyor: sıradanı aşan, olağanüstüyü kucaklayan yolculuklarda size eşlik etmek. Sınırları aşarken bize katılın, dünyanın harikalarını keşfedin ve zamansız maceraların bir kumaşını oluşturun.

Tempel Travel'da sadece seyahati kolaylaştırmıyoruz; keşif senfonilerini yönlendiriyoruz, sizi kültürlerin, manzaraların ve geleneklerin ihtişamına daldırmaya davet ediyoruz. Sizin hikayeniz bizim hikayemiz oluyor, yaşam yolculuğunuzun tuvaline silinmez anılar kazımak için işbirliği yapıyoruz.

Misyonumuz

Tempel Travel'da misyonumuz, olağanı aşan ve değerli anılar olarak kalıcı olan olağanüstü seyahat deneyimleri hazırlamaktır. Zamansız maceraların bir kumaşını dokumaya taahhüt ediyoruz ve sizi her destinasyonun nabzıyla içten bir şekilde bağlantı kurmaya davet ediyoruz. Titiz bir zanaatla, keşif senfonilerini yönlendirerek, kendinizi kültürlerin, manzaraların ve geleneklerin ihtişamına bırakmanızı sağlıyoruz. Tutkumuz seyahat sanatında yatıyor ve özverimiz...

Vizyonumuz

Vizyonumuz, seyahat hedeflerinizi aydınlatan rehber ışık olmaktır. Her yolculuğun dönüşüm yoluyla yapılan bir keşif seferi olduğu bir düşünce dünyası öngörüyoruz, gezginlerin hikayecilere dönüştüğü ve her destinasyonun kişisel büyüme ve kültürel zenginliğin bir bölümü olduğu bir dünya hayal ediyoruz. Tempel Travel, macera tutkularıyla bir araya gelen ve gezdikleri yerlerin ruhunu uzun süre yolculuk sonrasında bile yüreklerinde taşıyan bir küresel kaşif topluluğu oluşturmayı amaçlamaktadır.